Retur

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta 34/2004 privind drepturile consumatorilor referitoare la contractele incheiate cu profesionistii si completarea acesteia cu alte acte normative in vigoare:

Consumatorul (exclusiv client persoana fizica) are dreptul de a returna produsul achizitionat in urma unei comenzi on line, livrat prin firma de curierat rapid, in termen de 14 zile lucratoare, fara pelanitati sau invocarea vreunui motiv. Costurile care cad in sarcina Consumatorului sunt cheltuielile legate de returnarea produselor. Produsul returnat va fi returnat doar in ambalajul original, fara a prezenta urme de utilizare, zgarieturi sau alte deteriorari. In cazul in care produsul returnat prezinta urme de utilizare, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine o suma proportional cu dauna adusa produsului pentru a fi readus la conformitate. Contravaloarea produsului returnat va fi virata in contul precizat de Cumparator in maxim 30 zile de la returnarea produsului.

Conform O.G. 34/2014, politica de retur se aplica numai vanzarilor facute catre clientii persoane fizice.

In cazul primirii unui colet incomplet (lipsa produse) sau produse deteriorate, aceste situatii se vor semnala Vanzatorului in scris in maxim 48 ore de la primirea coletului. Reclamatiile ulterioare nu se admit.

In cazul existentei unei neconformitati, Cumparatorul va sesiza in scris Vanzatorul, completand fisa de retur cu care a fost insotit produsul, va returna produsul in ambalaj original impreuna cu fisa de retur, factura/BF, Vanzatorul avand obligatia, fara costuri suplimentare in cazul produselor aflate in garantie, sa repare produsul cu piese originale sau in cazul in care reparatia nu este posibila, sa inlocuiasca produsul cu unul identic sau similar. In cazul in care produsul nu poate fi reparat, nici inlocuit in perioada de garantie, Vanzatorul va restitui contravaloarea produsului in contul indicat de Cumparator in maxim 30 zile de la returnare.

In cazul in care produsul comandat prezinta defectiuni in functionare sau design, este necesara semnalarea defectiunii in maxim 48 ore de la primirea coletului. Produsul va fi inlocuit fara costuri suplimentare. In cazul in care defectiunea nu a fost semnalata in maxim 48 de ore de la livrare, produsul nu va fi inlocuit. Suma achitata de dvs. pentru produsul returnat va fi virata in contul precizat de dvs. in maxim 30 zile, minus cheltuielile de transport.

Daca produsul comandat de dvs nu satisface cerintele sau aplicatia pe care o aveti, il puteti returna in ambalaj original, fara sa prezinte zgarieturi sau deteriorari, in maxim 14 zile de la livrare, daca a fost livrat prin curier. In cazul ridicarii produselor de la sediile Soldec, acestea nu vor putea fi inlocuite, prezenta dvs implicand acceptarea produsului la cumparare si posibilitatea verificarii si testarii lui, nefiind considerat comert la distanta.
Daca produsul returnat prezinta urme vizibile de deteriorare in urma utilizarii sale, ne rezervam dreptul de a returna partial suma achitata, diferenta fiind utilizata pentru a aduce produsul la starea initiala daca este posibil, sau vanzarea acestuia ca si produs folosit. Clientul poate opta pentru reexpedierea produsului. Aceasta clauza este cf O.G. 130/2000, art 2 lit. e si include toate produsele aflate la vanzare pe site-ul www.soldec-shop.ro.

NU ADMITEM RETURURI IN URMATOARELE SITUATII:

- produsul nu este insotit de factura de achizitie copie sau original

- este depasit termenul de 14 zile calendaristice de la primirea produsului prin curier

Produse care nu pot fi returnate:

- uleiuri esentiale - daca capacul a fost desigilat

- filtrele de aer - daca produsul a fost utilizat (in cazul purificatoarelor de aer, dezumidificatoarelor cu filtre Hepa si filtre de particule si a umidificatoarelor utilizate, clientul va suporta contravaloarea filtrului in cazul returnarii)

 

Contact: tel: 0264 588322, 0725 588 322, mail: info@soldec.ro.

Soldec on Facebook Soldec on Google+ Soldec Blog