Cum cumpăr

1. Produse pe stoc
Stocul produselor este actualizat zilnic. Statusul unui produs poate fi:
- pe stoc
- 2-3 zile
- la comanda sau indisponibil momentan
Produsele care nu sunt pe stoc si pot fi aduse la comanda au termenul de livrare 15 zile de la comanda.


2. Livrarea produselor:

Comenzile de peste 200 RON au transport gratuit. Pentru comenzile sub 200 RON, se va percepe o taxa de transport de 12 RON.
Livrarea produselor se face in toata tara  prin curierat rapid sau se pot ridica de la sediile Soldec din Cluj Napoca sau Bucuresti.

In cazul in care produsele sunt ridicate de la sediile Soldec, taxele de transport nu se mai adauga.

Pentru produsele cu transport gratuit sau contra cost - tariful afisat este aplicabil pentru zonele unde exista sedii Nemo Curier. In cazul km suplimentari, pretul se majoreaza cu 1 RON cu TVA / km suplimentar.

3. Plata produselor comandate
Plata produselor comandate se poate face prin virament bancar in contul Soldec precizat in factura proforma emisa catre dvs, ramburs la curier sau numerar daca se doreste ridicarea produselor de la sediile Soldec. Plata se mai poate face cu card de credit integral sau in maxim 4 rate.
In cazul in care optati pentru serviciile de curierat rapid, va rugam sa verificati integritatea coletului si sa semnlati in scris orice deteriorare a coletului pe fisa care insoteste coletul, impreuna cu curierul. In cazul deteriorarilor din cauza transportului, produsul va fi inlocuit in maxim 48 ore daca se afla pe stoc respectiv maxim 15 zile daca se aduce la comanda. In cazul in care deteriorarile datorate transportului nu sunt semnalate in scris curierului, nu ne asumam responsabilitatea schimbarii produsului deteriorat. Daca coletul este deteriorat, va recomandam refuzarea primirii lui si contactarea noastra in cel mai scurt timp.
Ridicarea produselor de la unul din sediile noastre are avantajul testarii lor.

5. Pașii de urmat pentru o comandă on line:

Pașii pentru o comandă on line:
•Alegeti produsul potrivit și adăgați-l în coșul de cumpărături apăsând butonul  pe care îl găsiți în pagina fiecărui produs.
Dacă mai doriți să adăgați și alte produse, intrați pe produsele dorite și adăgați-le în coș în același mod.
• Intrați în coșul de cumpărături pentru a vizualiza lista de produse selecționate:
 Vezi coș.
• În coșul de cumpărături puteți șterge produse sau modifica cantitatea lor:
 
După ce ați ales ce doriți să comandați, apăsați butonul:
• Următorii pași includ detaliile plății și livrării.
Puteți selecționa: Persoana fizică sau Persoana juridică.
În cazul Persoanei fizice va trebui să vă introduceți Numele, Prenumele, Seria și Nr. Carte identitate, Adresa completă pentru livrare, un număr de telefon valabil pentru a vă putea contacta și o adresă de mail unde să primiți confirmarea comenzii.
În cazul Persoanei juridice, va trebui să introduceți datele firmei: CUI, Nr. inreg. Reg. Com., opțional Banca și contul bancar. Tot pentru facturare, Adresa 1 (de facturare) și Adresa 2 (pentru livrare). Dacă adresa de facturare este identică cu adresa de livrare, câmpul Adresa 2 nu se va mai completa. Aveți această opține bifând căsuța din partea de jos a paginii.
Pe lângă datele firmei, va trebui să completați datele pentru livrare: Numele și Prenumele persoanei de contact pentru curier, adresă de mail, număr de telefon valabil.

• Alegerea metodei de livrare:
- livrare gratuită prin curier (dacă comanda dvs depășește valoarea de 200 ron sau daca ați comandat un produs cu transport gratuit)
- ridicare din reprezentanță: puteți ridica produsele dvs din unul din showroom-urile noastre:
Cluj Napoca: Str. O. Goga nr. 29, tel. 0725.588.322
București: Str. Făcliei nr. 1, Sect 4, tel. 0727.588.322

Puteți adăga comentarii la comanda dvs.

• Metoda de plată: puteți opta pentru următoarele variante:
- plata numerar la curier, la primirea produselor
- transfer bancar în contul nostru (contul va apărea pe confirmarea comenzii pe care o veți primi pe mail)
- on line cu card bancar
- cash sau card pentru cazul în care optați să ridicați produsele din unul din showroom-urile noastre.
• In final, veți vedea desfășurătorul comenzii dvs. Dacă toate datele sunt  corecte, comanda poate fi trimisă prin apăsarea butonului:
• Veți primi un mail de confirmare cu desfășurătorul comenzii. În maxim 24 de ore veți fi contactat(ă) telefonic pentru confirmarea comenzii, verificarea datelor de livrare și eventuale informații suplimentare de ordin tehnic legate de produsele comandate.
• Termenul de livrare este de 24-48 ore prin curierat rapid (zile lucrătoare).
• Produsele vor fi însoțite de: Manuale de utilizare în limba română, Factură fiscală, Certificate de Conformitate (daca le solicitați), Garanție. În cazul în care ați optat pentru plata numerar la curier, curierul va emite chitanța pe care vă rugăm să o păstrați împreună cu factura, pentru garanție.
Pentru orice informații suplimentare legate de comenzi on line sau alegerea unui produs, ne puteți contacta: info@soldec.ro, 0725 588 322, L-V: 8.00 - 17.00.